PDF Печать E-mail

Вашій увазі пропонується витяг із статті Майстра ХОРА "Інший, частина 2", який вам допоможе повноцінно визначитися зі своїми пріоритетами (наголосами) під час читання статей і книг Майстра ХОРА.

argaiv1907


Відповідь Майстра ХОРА капітану

Питання:

Санкт-Петербург,  1.06.2001

Вітаю Вас,

Матеріал цікавий.
Але важко викреслити послідовність за яку повинна вхоплюватися думка читача.

І я думаю, що спрощений виклад залишає більший слід у пам'яті.
Чисельні факти можна наводити в довідці (тобто не в основному матеріалі).
Адже бізнес і політика в першу чергу вихоплюють із інформації
ПЕРЕВАГИ:
- а що це даси,
- а навіщо це мені,
- і чому зараз це треба обмірковувати
- що якщо не буду цього робити.

Очевидно так складається логіка оцінки будь-якої пропозиції.

З повагою,
Капітан

Відповідь:

 
       Дякую за вітання.
      Якщо робити розклад по заданій мені в дуже жорстких межах темі — так, як Ви пропонуєте — до нього довелося б писати наукова доповідь розміром з гарну бібліотеку. На поставлене мені питання так не відповісти.
       Переваги моєї форми відповіді:
      В тому вигляді, у якому відповідь дана, вона максимально стисла. Людина навіть із невеликою аналітичною схильністю отримує можливість як би парувати над таким інформативним матеріалом і бачити все одночасно, звертаючи погляд на те, що хвилює особисто її, особисті пріоритети рухають нею. Це стає стрижнем, на який він може спиратися, і він повернеться до прочитання тексту ще не раз, його власні пріоритети змусять його зробити це. (Відділення зерен від плевел — самовиховання).
      У підсумку складеться струнка картина, природним чином, і стрижнем буде саме те, що конкретно хвилює особистість (співучасть). Особистість активно присутня, самозахищена, не деградує і не втрачає себе в неозорому інформативному калейдоскопі (хаос).
      Таким чином особистості надається можливість перебувати в процесі міркування і домагатися максимальної ефективності самостійно (воля при ухваленні рішень).
      Це перевага моєї форми відповідей. Така особливість мого мислення, вона наслідок виховання і перевірена досить тривалим часом, не в одному коліні (передача навичок). Її переваги — парування, охоплення, рух, непохитність.

      Мої відповіді змушують не просто міркувати, ковзаючи поверхнею, і заковтувати рекламну «наживку» (нав'язування ходу думки), вони саме змушують міркувати.
      Процес міркування особистий, інтимний (внутрішня воля), це внутрішня еволюція. Така динаміка дає можливість особистого зростання, впізнавання себе таким який є і не таким як здається, без самоомани; прийняття себе таким як є (примирення).
    Більш високий якісний рівень — пробудження. Воно може бути поетапно підготовленим так само, як збирають мозаїку (час, виховання; світ змінюється, не лишається на місці). Це важливо розуміти. Ці теми порушені (див. «Схід-Захід», «Інший»).
       Підсумок один: мозаїчність — частковості — зникає, пробуджується цілісне бачення.
      Мир бескінцевооб’єктен, затягує; спокушаючи затягує: сліпота (псевдонаркотичний стан), хоч у мерседесі, хоч жебрак, різниці немає ніякої. Питання — на що спиратися?
Не побачивши себе, неможливо побачити цей світ, не прийнявши себе, неможливо прийняти цей світ (неприйняття, «ізми»). Усередині — те ж саме, ті ж об'єкти, той же процес. Впізнаєшся себе — заново народишся: Мир неподільний. (Релігійність як така, поза «ізмів»).

      Мої тексти при читанні активно виявляють особисті пріоритети. Для одних начебто сам написав, для інших — розірвав би на клаптики (і те й інше — занурення, співучасть).
Спадають маски, і кожний з'являється в тому вигляді, в якому він є (самовпізнавання).
Суспільство складається з особистостей. Суспільство опирається на особистість і особистість — на суспільство.
     Особистий життєвий досвід (поінформованість, професіоналізм, компетентність) заповнює всі відсутні в текстах ланки — очищення, впізнавання (особисте бачення), стрижень виявляється (стійкість), і на таку особистість можна обпертися.
Мої відповіді будять у людині те, що в ній є, це може і дратувати. У недосвідчених може скастися враження, що винуватий у цьому текст або Майстер. Я вище дав роз'яснення: причину знайдете в собі.

   Така форма викладу межово ефективна. Це найшвидший спосіб об'ємного проникнення в сутність. Це не з ложечки годувати (не дитина), без пропаганди і моралізування.
     Текст змушує кожний виявитися таким який є (текст усієї цієї брошури — наочний приклад). І це добре, в будь-якому випадку, є крапка відліку. Небагато часу — прийде усвідомлення. Може зростати, змінюватися той, у кого є на це потенція — а вона є в усіх. Але нею не всі користуються або безплідно її витрачають.                 Зростання без болю не буває, дитина народжується мовчки — кричить мати, народився — і закричав, мати посміхається. Поїсть — замовчить (утихомирення). Питання: що її чекає попереду?

     Я відповідав Вам з урахуванням Ваших побажань. У дужках — тематичні виноски, слова всі знайомі, а змістовизначення їх на сьогоднішній день більш ніж зжито, застаріле. Світ не стоїть на місці (третя цивілізація, див. «Інший»). Якщо ці терміни залишити такими як вони є, не очищувати, то моя відповідь Вам за їх тлумаченнями буде похована; гробарі, тлумачі, знайдуться. Якщо ж ці терміни буду пояснювати я, з урахуванням специфіки свого бачення світу, його еволюції, еволюції соціуму, еволюції людини, їх застарілі змістовизначення набудут змін. Це в будь-якому випадку зіткнення, їх не уникнути, і я це знаю. Хоча в мене мета зовсім інша (див. примирення). Не все так просто, як здається. Ця справа делікатна.

     Ваші поради почуті — вони розумні, прагматичні, доброзичливі. Зробити так, як пропонуєте Ви, тобто зробити спрощений виклад, а факти наводити в довідці, — це дійсно добре для бізнесу і політики: реклама, продаж товару.


Як приклад. Моя відповідь Вам можна коротко викласти за запропонованою схемою:
«- а що це даси,
- а навіщо це мені,
- і чому зараз це треба обмірковувати,
- що якщо не буду цього робити».


Наслідок Ви легко спрогнозуєте.

Я дотримуюся принципу:
- з ким говорю,
- про що говорю,
- для чого говорю.


Що для мене є дійсно коштовним, я Вам у відповіді вказав. Що важливо зрозуміти: я не ханжа і не проти мерседесів — я саме за, обома руками. Істотна деталь: не за всяку ціну.

З повагою,

Майстер ХОРА, "Інший, частина 2", 2001 р.


 

Відвідайте ГОЛОВНИЙ РЕСУРС ХОРА® Рівні занурення Майстер ХОРА Дихання.Гравітація Майстер ХОРА про еволюцію

ОЗДОРОВЧА програма ЖІНОЧА програма ЕКСТРЕМАЛЬНА програма ХОРА-ТРЕК ОСОБИСТА програма від Майстра ХОРА

ПОЧАТОК ЗАНЯТЬ Вступ Зустрічі з Майстром ХОРА Про книги Важливе Необхідне Коментарі

 
 
© Атаян О.В. 1999-2010. Всі права захищені. При цитуванні посилання на автора обов'язкове .